Skip to content Skip to footer

Faydasıçok Vakfı Akademi’yi Başarıyla Gerçekleştirdik.

Sabancı Üniversitesi EDU işbirliğiyle 10 – 11 – 12 Mayıs tarihlerinde gerçekleşen HAFEV Akademi‘de ilk gün bursiyerlerimizle birlikte Gebze Yüksek Teknoloji Üniversitesi’nin Girişimcilik Zirvesi’ne katıldık.  “Dönüşümü Yönet Geleceği İnşa Et” başlıklı zirvede “Teknolojik Dönüşümün Getirdiği Yönetsel Yetkinlikler” oturumuna katıldık. Öğleden sonra düzenlenen

“Teknolojik Dönüşümde Kadın Girişimciler” oturumunda Düzce Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Nigar Demircan Çakar moderatörlüğünde Fujitsu Pazarlama Direktörü Meltem Yeğen, Opal Su Genel Müdürü Diler Ercan ve PHI Tech Bioinformatics Kurucu Ortağı ve GTÜ Öğretim Üyesi DR. Saliha Durmuş ilham veren bir söyleşide deneyimlerini öğrencilerle paylaştılar.

İlk günkü programımızın devamında Microsoft Ortadoğu ve Afrika İș Geliștirme ve Satış Yöneticisi Yeliz Turunç ve Özak GYO Tasarım Genel Müdür Yardımcısı Tuba Bayraktar’ın katılımıyla iş hayatına dair bir söyleşi

gerçekleştirdik. Öğrencilerimiz deneyimli kadın yöneticilere eğitim hayatları ve kariyerleri üzerine merak ettikleri soruları yönelttiler.

İkinci gün öğrencilerimiz Sabancı Üniversitesi EDU biriminde kişisel gelişimlerine katkı sağlayacak eğitimler aldılar. Program Ebru Yaşar Seçen’in  “Etkileme Sanatının Sırları” başlıklı eğitimiyle başladı. Öğrencilerimiz iletişimde yapılan hataları, doğru iletişim için beden dilinin önemini ve nasıl kullanılması gerektiğini iki saatlik interaktif bir eğitimle öğrendiler.

Uzman Psikolog Duygu Bilgin’in  “Sanatla Keşfediyoruz” atölyesiyle devam eden eğitim gününde öğrenciler sanatın farklı dallarını kullanarak iletişim yeteneklerini geliştirmeye yönelik bir eğitim aldılar. Eğitmen Duygu Bilgin’in yönlendirmesiyle kendilerini daha iyi tanımayı ve diğerleriyle daha rahat ilişki kurmayı öğrendiler.

Akademi sonunda sertifikalarını alan öğrencilerimiz aynı akşam Sabancı Üniversitesi Offtown Festivali’nde yorgunluklarını attılar.

Akademi’nin son gününde rehber eşliğinde keyifli bir İstanbul Turu yaptık.  Topkapı Sarayı, Ayasofya Müzesi, Sultanahmet Camii ve Kız Kulesini ziyaret ettik. Türkiye’nin çeşitli illerinden katılan öğrencilerimizle İstanbul gezisini tamamlayarak onları yolcu ettik.